THURSDAY

Har ätit precis likadan sallad typ tre dagar i rad. Om den här salladen inte är lajvet så vet jag inte vad som är. 
 
Nu är jag precis hemkommen ifrån den här kursens tenta. Ni skulle bara höra vilken suck av lättnad jag drar nu, tentan var så himla skön och jag fick sitta och stirra i taket i väntan på att de obligatoriska 45 minuter skulle gå. SÅ skönt. Hade lite hets på mig själv med tanke på att alla andra typ laddar upp hela tentaveckan med att följa tentakostschema, dricka 5l vatten om dagen, sova en viss tid etc medan jag själv får för mig att det är jättebra att jobba 15-23 dagen innan och ha världens jäkla stresskväll så jag inte ens hinner rasta och äta middag. Dessutom blir jag så full med stress att jag enbart lyckas sova typ totalt 2 timmar under natten. MEN se på fan, det gick ändå!! Nu ska jag verkligen bara strosa omkring här hemma i lugn och ro och njuta av att slippa höra på min hjärna som repeterar vetenskapliga begrepp om och om igen. Puss! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: