20-03-2018

Nu sitter jag här igen. Det är så jäkla roligt hur förutsägbar man kan vara som människa - är det tentavecka ja då jävlar kommer Lovisa igång och startar upp diverse projekt! Man ska storstäda, rensa, man ska börja blogga igen och man ska stå och rulla köttbullar i flera timmar. Allt är roligare än att plugga. 
 
Jag hoppas att jag ändå lyckats tvinga mig till tillräckligt med pluggande för att klara tentan på torsdag. Jag pallar verkligen inte behöva ha kvar det i huvudet. Men för att spä på förra stycket ännu mer så har jag tagit på mig att stänga imorgon på jobbet också haha, sådär lagom smart att jobba 15-23 när man sedan ska sitta bänkad i tentasalen 08.00 nästa dag och hjärnan ska leverera. Men som sagt, varför sitta och plugga när man kan göra annat. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: