tisdag

Men alltså, hur kan nånting vara så gulligt som små kattungar? Igår förgylldes min och Philips eftermiddag med kattungegos hemma hos Sara som driver Livbojen och som vi är jourhem åt. Alltså 8st små minikissar strutta omkring runt oss och på oss och under oss och jag satt mest där och undrade ifall jag hade dött och hamnat i himlen. Det var nästan så vi försökte smyga ner en eller två i väskan när vi åkte hem..
 
Annars så rullar väl vardagen på som vanligt men jag känner att det börjar bli lite segt det här med praktik. Det är mycket bättre än vad jag trodde och förväntade mig men dagarna är så långa och går så sakta och tar så mycket energi. Längtar verkligen efter mina sovmorgonar igen eller att sluta skolan vid lunch... Har väl bara ganska exakt 100 timmar kvar att få bort så det är bara att kämpa på. Men gud vad jag längtar tills det här är avklarat! Jag är så redo för att ta lite sommarledigt..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: