s-t-r-e-s-s

Igår kom jag hem ifrån en vecka i Grekland med min mamma, och det har varit jätteskönt och välbehövligt och allt det där, men nu hemma har jag en otroligt stark stresskänsla över skolan. Det är verkligen allt annat än roligt och bra för mig att missa en vecka full med grejer, känns ungefär som jag kommer få magsår. Jag ligger efter, har ca tiotusen saker att få in i skallen, har missat ett seminarium, har lyckats att misslyckats med att beställa en bok som jag behöver IDAG, trodde verkligen den skulle vänta på mig här hemma. Så nu är det minst sagt en panikkänsla som ligger och trycker i min lilla kropp. Och jag gör saken så himla mycket bättre genom att ligga i sängen och blogga, så jag blir sen till skolan idag med. 
 
Så idag skulle jag helst vilja vara någon annan. Men det är bara att ta en sak i taget, en dag i taget, en minut i taget. 

Älska dig, du är en ängel..

2017-10-03 / 15:04:32
kakan

du fixar allt min fina vän!! <3 (och fint folk kommer alltid för sent)

2017-10-03 / 22:35:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: