breakie

Idag passar jag på att njuta av en mysig frukost, det är inte alltid det hinns med annars men idag har jag en ledig dag. Frukost för mig och Philip brukar annars vara en risifrutti on the go påväg till jobbet...
 
Som sagt är jag ledig idag och tyvärr kan man inte riktigt bara njuta av en ledig dag när de är så pass få som de är för mig, när vi jobbar så mycket så blir det att allt läggs på ens enda lediga dag liksom. Man vill försöka hinna träffa alla man vill träffa, allt möjligt inbokat just då och man kanske dessutom vill ha en chans att hinna städa lite. Vi har inte riktigt bestämt allt vi ska göra idag, men jag ska i alla fall börja dagen med lite plugg, lite städ och sen träffa Hanna för en lunch. Den här veckan innebär jobb jobb jobb, min nästa lediga dag är på söndag och veckan efter det har jag 6 stängningar. Efter det, på midsommarveckan, har jag bara 4 pass & sen kan jag äntligen stämpa ut och ta min himla semester! Nedräkningen har börjat! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: