mitt januari

Kan inte förstå att ca 8,5% av 2015 redan har gått. Januari är över på bara en sekund känns det som, men jag har faktiskt haft en riktigt bra månad. Jag behöver kanske inte dra alla trettioen dagar i detalj men månaden och året firades ju in på nyår som var jättelyckat. Vi hade fixat ihop god middag hemma hos Julia och hade det sedan roligt ute på stan. Två vänner har dessutom fyllt år i januari, Felicia firades över en middag på Grappa och Jalina firade vi med mys hos henne innan vi drog en sväng till Pitchers. Det har också varit kallt och sjukt mycket snö ute den här månaden så jag har åkt skridskor på sjön och åkt pulka + grillat korv + druckit varm oboy med fina vänner. Det har också hunnits med väldigt många fikastunder under de här trettioen dagarna haha, så många att jag inte vågar tänka på hur mycket pengar det blir totalt. Annars har tiden fyllts ut med träningar, många pass på katthemmet, plugg och många godis+film mys med mina vänner. Riktigt bra har det varit och jag håller tummarna för att februari blir minst lika bra. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: