bye

Igår jobbade jag min sista dag på Parken Zoo, hade dock väldigt mycket tid att njuta in i det sista - var där i 10 timmar. Känns väldigt sorgligt för det har varit väldigt roligt och jag är så himla tacksam att jag fick jobbet!! Har jobbat i ungefär 5 månader och det har bjudit på allt från skratt & gråt, har träffat så många roliga människor och söta små barn som stolt berättar att de har ätit chips idag eller är bajsnödiga. Helt underbart haha, tack för en superbra sommar. ♥
Idag har jag försökt plugga lite, har ganska mycket att göra & många saker som det börjar närma sig deadline på. Prio nummer ett är trots allt psykologin, nu känner jag bara en sjuk lättnad över att det är måndag imorgon så jag får det där dumma provet ur världen. Det är bara att kämpa på, studenten närmar sig varje sekund som går ju :-)
Emma Surell

åh ditt jobb verkar väldigt härligt alltså!! Önska man hade kunnat komma förbi och köpa en glass av dig bara. Hahaaha :D

Svar: haha jaaa<3
//Lovisa

2014-10-03 / 18:44:24
http://emmasurell.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: