håkan

Fick för mig att rita lite och det blev en snabb popart-liknande grej på finaste Håkan... kan väl erkänna att jag är lite avundsjuk på alla själar som får se & lyssna på honom idag, det hade inte varit helt fel! Men jag hoppas jag hinner se honom någongång för det vore ju lite av en dröm som kom i uppfyllelse. :-)
 
Förlåt så mycket för att uppdateringen här är sämst, men först och främst är jag utan min macbook hela sommaren för vår skola är så trög och tar in dem, och på min gamla dator som jag hämtade ut från lagning idag finns inget photoshop kvar längre så det är inte jättekul att redigera i något soppigt internet-program. Plus att det inte händer jättemycket i mitt liv just nu - hittills har det regnat på alla sommarlovets dagar, jag har jobbat och annars bara varit med Simon. Men jag ska försöka! 
 
Elin Ernér

Jag såg honom igår och det var helt magiskt! Vilken kväll!
Väldigt fin bild förresten :)

2014-06-08 / 18:54:59
http://elinerners.blogg.se/
Emma Surell

HAR DU RITAT DEN? WHAT den är ju apasnygg ser ut som en affisch typ vavava

Svar: HAHA asså <333
//Lovisa

2014-07-09 / 20:40:33
http://emmasurell.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: