our shadows taller than our souls

Igår fick vi sportlov och jag firade in det med mina fina vänner över en pizza och mys hemma hos Jalina. Idag har jag tagit det lugnt här hemma, kollade på bästa filmen Rosa the movie när jag vaknade, haha så himla underbar... Jag har också pluggat lite körkortsteori, lagat lunch och städat mitt rum litegrann. Ska snart träffa Simon och vi ska mysa eftersom vi inte gjorde det igår, titta på lite serier och äta tacos! Blir nog en jättebra kväll även om jag kommer sura litegrann över att Frida får gå på Ron Pope-konsert idag vilket jag helt missat totalt.. gråter lite inombords eftersom han är en av mina favoritartister och jag skulle så gärna vilja se honom. Menmen, nästa gång!! Nu har jag min egna lilla Ron Pope konstert här hemma, in my bones är såååå bra. 
 
olivias | mode, foto & vardag

fina bilder!

2014-02-15 / 16:20:38
http://olivias.webblogg.se
Elin Ernér

Åh jag hade också velat gå på den, mest för Wakey! Wakey! som också spelade på samma konsert. Tyvärr kunde inte tjejen jag skulle gått med som jag fick reda på bara två veckor innan konserten, så det var svårt att hitta nån annan att gå med... Så himla synd att jag (vi) missade den :(

Svar: ja det hade varit så kul att gå!:(
//Lovisa

2014-02-15 / 23:26:34
http://elinerners.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: