plugg

Hej! Jag kom hem från Simon för ett litet tag sen, nu är det plugg som gäller. Känner mig ganska stressad för den här veckan är full med saker, idag fick jag veta att jag ska hålla nationellt tal i svenska på torsdag som måste skrivas, övas på och en powerpoint ska göras. Så har jag också jordens prov i samhällsekonomi på torsdag som jag vet har väldigt stor roll för mitt betyg. Har precis skickat in en engelskagrej och det känns lite mindre jobbigt men jag måste ändå plugga arslet av mig fram till torsdag. Jag vill verkligen lyckas bra på båda men det känns som att det är himla massa som ska in i huvudet. Men jag ska göra mitt bästa! 
Mathilda ♥

Fin bild och lycka till med pluggandet, håller tummarna! :D

2013-04-08 / 21:32:22
http://grahnforever.blogg.se
Cajsa Tapper

Spark i röven Lovisa!! Jag hade mitt tal igår och det va nervöst men de kommer gå skitbra!!!

2013-04-10 / 13:50:10
http://tappercajsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: