from yesterday

Bild från igår när jag hade min nya t-shirt på mig, köpte den på zalando.se men den är från vero moda! 

Idag är det äntligen fredag och jag myser hemma hos Simon i soffan. Han spelar xbox och jag har suttit och redigerat några bilder till fotot och har precis skickat in dem. Igår höll jag mitt nationella tal som kändes bra, gjorde mitt samprov som kändes mindre bra och åkte också och klippte mig. Simon sov hos mig också. Idag händer nog inget speciellt, blir en myskväll bara helt enkelt men glad är jag för det - jag är helt jäkla slut.
Jessica

Hår går det med att inte platta håret?? Är det där ditt naturliga?

Svar: Där har jag inte tvättat håret på ett tag och blåst och borstat det ganska mycket hehe.. inte så bra.
//Lovisa

2013-04-16 / 20:30:03
Charlotta

Vilken fin hårfärg du har! Hejuda mig.

2013-05-01 / 20:30:09
http://entidszonbort.blogspot.co.uk



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: