lovisa

Hej på er! So sorry för att jag inte bloggade igår, men jag hade fullt upp hela dagen! Gick i skolan till halv tre, då mötte jag upp Simon på stan och vi satte oss inne på ett fik med asgod mat och pluggade lite. Jättemysigt! Sedan gick jag iväg till Munktell där jag hade först träning för yngre tjejer och sen egen träning. Kom hem till lite över sju och då var det kolsvart hemma, all el hade lagt av hahaha. Pappa var ju inte hemma utan jobbar i stockholm så hans kompisar fick komma och rädda mig och mamma. Det fixade sig tillslut! 
 
Idag hade jag sovmorgon men åkte hem till Simon vid halv nio och var där i en timme, vi skulle kolla igenom något tal i matten inför hans prov idag. Håller tummarna för honom♥. På bussen träffade jag Louise, Louise, Ida, Felicia och Jenny och när jag kom till skolan så träffade jag Emelie! Stor dos med personer man tycker om idag alltså. :-) Dessvärre går jag till halv fem idag.. 
Cajsa Tapper

Halv fem!? Vad är det för skola du går i egentligen? :( I feel bad for you

2012-10-17 / 13:12:56
http://lovelycajsa.blogg.se
Ellen (alatariel)

Låter som två bra dagar! Och gillar verkligen bilderna. :)

2012-10-17 / 16:22:43
http://alatariel.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: