Utmanad..

Här är en bild från förra året, jag tänkte gå ut och fota i min långklänning i år igen för att se om jag har förändrats nåt utseendemässigt haha. Hoppas det är stor skillnad, jag såg ju ut som en gris.

1. Vilken är din absoluta favoritfilm?
- Jag har (enligt min pojkvän) typ världens dåligaste filmminne så jag kommer liksom inte ihåg, typ. Men filmen jag såg senast på bio, The hunger games, är nog banne mig den bästa jag sett. Annars är jag mer för vissa serier, som Desperate housewives, True Blood och Spartacus. Börjar dregla varje gång (nästan).

2. Vilka fem saker kan du inte klara dig utan?
- Min iphone, min Simon, min kamera, mat (haha lol, men jag älskar mat) och plattången. Fast det finns hundra saker/personer till såklart, känns jobbigt när man bara får säga fem. ;)

3. Har du några syskon, isåfall, hur många?
- Yes, en storebror!

4. Vad var det senaste du åt?
- Mat. (?) Näää men det var grillad choritzo+potatissallad.

5. Vad gör dig lycklig?
- Kärlek, godis, sommar och sol, att bada, vara glad med de man tycker om. Glass, korvstroganoff, presenter, rea.

6. Vad gör dig ledsen?
- Att bråka, taskiga kommentarer, mitt lockiga hår, att mina kusiner bor så långt bort, att Simon och jag inte kommer gå på samma skola, folk som smaskar och att jag inte kommer gå i min klass längre med alla mina kompisar i. Men framför allt: falska, äckliga personer som måste smeta av sin skit på andra. Folk som är så osäkra i sig själva att de är elaka mot andra och folk som är så avundsjuka att de inte vet bättre än att försöka trycka ner folk.

7. Om du får bestämma helt själv, vad har du då på din pizza?
- Gillar faktiskt inte pizza men om jag mååååste så ska det vara en riktigt tjockbottnad pizza med massa seg mozzarellaost. Ingenting mer. Med andra ord: Pizzahuts margharita är like heaven.

8. Hur skulle du beskriva ditt rum med tre ord?
Stökigt, grönt... stökigt.

9. Vilket är ditt favoritplagg?
Men ÅÅÅÅÅÅÅH vad jobbigt. Tror att det blir min byxdress men jag vet inte. Gillar typ inget, hahahhaa.

10. Vilken är din absoluta favorit-pryl i hela världen?
- Alltså måste säga min kamera såklart, men jag vill köpa nytt kamerahuuus.

11. Vilket språk skulle du vilja kunna och varför?
- Franska, för att det är så fint.

Jag utmanar alla som vill, med samma frågor.

emma.

ÄLSKAR DESPERATE HOUSEWIVES!

tar nog listan :33

2012-06-04 / 21:36:22
http://emmalottaa.blogg.se/
cajsa tapper - fotoblogg

sv: åh exakt så... att ha någon som visste precis vad man menade liksom! :( Men det är väl bara att acceptera att dem är sällsynta. Men jag blev himla glad av din kommentar, behövde den! <3

Men åååh haha, om bara någon ville köpa min digitalkamera nåååån gång!!!



Föresten, jag blir gärna utmanad. Det var fina frågor det dära (och fina svar från dig också för den delen!!) så jag gör ett inlägg med dem snart :)



KRAAAM!!!!!!!!!

2012-06-04 / 21:49:55
http://lovelycajsa.blogg.se/
cajsa tapper - fotoblogg

Föresten, gris eller inte, du var riktigt snygg och nu är du nog lika snygg om inte snyggare! TRUST ME :)

2012-06-04 / 21:53:27
http://lovelycajsa.blogg.se/
sofia ♥ hobbyfotograf!

vad har du för textstil på din text i dina inlägg?:)

jätte fin blogg!

2012-06-04 / 22:22:17
http://sofiaas.blogg.se/
Louise - Fotografi

gris, HAHAHAHAHAHA. men neeeeej, du som är så snygg!

2012-06-05 / 06:57:48
http://louisejorgensen.blogg.se/
Emma

Vart är din långklänning ifrån? Har letat efter en svart långklänning länge nu men har inte hittat någon. Blir jätteglad om jag får ett svar! :)

2012-06-06 / 11:24:17
hobbyfotograf

veckans blogg, 3 bloggar, 100+ läsare!

http://bysaandra.webblogg.se/2012/june/vinnarna-pa-ny-omgang-wiho.html#comment

2012-06-06 / 17:08:57
http://bysaandra.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: