Häger

En bild sen när pappa och jag var ute och paddlade tidigt, ifrån förra året:
Just nu sitter jag hemma hos Simon och vi har precis inlett vår första sommarlovsdag med att kolla på ett avsnitt av vår favoritserie just nu, Spartacus. Nu tänkte jag bjuda honom på en pizza nere vid pizzerian bara, någonting måste man ju göra första dagen! Lite senare ska vi förhoppningsvis träffa klassen igen. Det blev otroligt jobbigt att säga hejdå till allihopa och jag stod, som förväntat, och grät massor. Det var så himla sorgligt och jobbigt att förstå att vi aldrig mer kommer gå i samma klass. Usch vad mycket klassen betyder för mig egentligen, sorgligt att man förstår det den sista dagen. Det blev många tårar och kramar. :'(
sofia ♥ hobbyfotograf!

hej jätte fin blogg! :)

skulle vara jätte kul ifall du kunde ta dig tid att läsa detta inlägg, kolla på filmerna, och gärna sprida mitt inlägg vidare.



ha en bra dag!

http://sofiaas.blogg.se/2012/june/alla-kollar-hit-artist-pavag.html

2012-06-08 / 15:41:49
http://sofiaas.blogg.se/
mummi

Vilka fina bilder du är duktig fottare.Ha en härlig sommarlov med Älskade Simon och mycket glass o jordkubbar kram.

2012-06-09 / 11:01:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: