you are my heaven on earth

Äääääntligen är torsdag snart över också, yeyeyye. Jag visar all min tacksamhet till att veckan ändå går skapligt fort. Om en vecka har jag dessutom jullov, wihooo!! Det blev ingen träning för mig idag, väldans skönt.. Är somsagt förkyld och har jordens dundermensvärk också så mår skapligt piss idag. Simon tvingade hem mig till honom idag efter skolan så var där en liten stund innan mamma hämtade mig. Nu tänkte jag mysa ner mig framför en film med henne så vi hörs imorgon! Glad Lucia allihopa, och grattis till min bästa killkusin Sebbe på 26 års dagen! ♥
 
Emma

Vad fint du verkar ha det! Kan inte du lägga upp lite bättre bilder på ditt rum? :)

2012-12-13 / 21:04:30
Alexandra Blomster

haha, jag läste: "grattis till min bästa LILLkusin på 26 års dagen!" började fundera på hur du tänkte när du skrev att han var liten :)

Men grattis til han! :D

2012-12-13 / 21:16:22
http://joas.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: