thoughts

Hur kan det vara så att det som jag mådde jättebra över igår får mig att må jättedåligt idag? Sånna här jobbiga dagar är inte bra för mig då jag går med dåliga tankar hela dagen. Börjar fundera över om jag ens kan trivas i någon klass överhuvudtaget, eller om jag är förevigt dömd till att inte trivas? Den jobbigaste känslan är ju att jag inte har särkilt stora möjligheter till att byta till något annat. Kul att gå om ettan nästa år med 97:or liksom. Vill helst bli klar med gymnasiet så snabbt som möjligt bara, men vem vill gå och må dåligt de tre åren? Vill ju bara trivas, är det så mycket begärt egentligen :(. Vill att Bianca ska byta med mig dit och inte till den andra skolan, men det blir nog inte så... skulle bara vara så bra, att vi har varandra i den nya klassen. Plus att jag skulle sakna henne så jävla mycket om vi inte går i samma klass längre, det var ju ödet att vi valde samma. Ibland orkar jag bara inte med mig själv. Hahaha alltså jag är ju seriöst ett nervvrak. Kan hjärnan snälla stänga av sig ett tag eller? Ska bli så skönt med helg imorgon och bara mysa med min Simon. Det är det jag behöver 
 
 
Sofia

Hade också en svår period under gymnasiet. Grejen var att jag hade två kompisar med mig sen innan och det blev liksom vi tre som hängde ihop och resten av klassen kände man liksom inte. Ibland tror jag att det vore bättre om jag hamnade i en klass där jag inte kände en kotte. Hursomhelst så löser sig saker alltid på nåt vis. Håller tummarna! :)

2012-12-06 / 22:31:59
http://tsvphoto.blogspot.com
Johanna

Om du inte trivs, tycker jag helt ärligt att du ska byta.. Du och bianca kan ju ses på fritiden och du kommer förmodligen hitta en massa nya vänner i den nya klassen :) Om det däremot är så att du inte trivs med själva linjen heller, tycker jag faktiskt att du ska byta och gå ett år extra isånafall. Jag trivdes inte särskilt bra i min klass första året, man var kompis med alla och alla var jättesnälla, men var inte en ända jag verkligen klickade med liksom vilket blev lite jobbigt när alla andra hade hittat någon. Bestämde mig för att byta linje, gick klart första året i ettan och började därefter med 95:orna och jag kan garantera dig att det är det bland dem bästa valen jag gjort i mitt liv! I vilket fall som helst, jag hoppas verkligen att det löser sig för dig och att du hittar rätt tillslut, vilket beslut du än tar! :))

2012-12-10 / 18:47:10
http://johannapreinitz.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: