snö och kyckligkebab

Det blev inte att vi åkte till stallet idag, helt plötsligt började det snöa och blåsa igen. Men vi får hoppas att det blir av nästa helg istället:). Hade en bra lördag i alla fall med min älsklingssimp. Vi har känt oss ganska trötta, slitna och lite halvt sjuka så vi har mest tagit det lugnt, myst och spelat xbox hihi men vi tog oss en kort promenad ner till pizzerian och åt kycklingkebab. Snuskigt gott!!! 
Bia :)

Vart köper man ens kycklingkebab :o D; vill oxå ha

2012-12-16 / 00:18:21
alicia

NU frågar jag nog universums töntigaste fråga, men är du bra på engelska. Känner mig sämst i hela världen då alla jag känner är värsta genierna och kan prata i flera timmar och så sitter jag där med mina fåordiga meningar. Eller har du några tips för att bli bättre? Skulle bli jätte tacksam för svar!

Svar: Haha jag känner mig inte särkilt jättebra på engelska men jag skulle ju klara mig i england osv. Är väl normal svenne på engelska helt enkelt, haha! Om du vill bli bättre så prata med dig själv hemma, typ småsaker som ''oh, that song was actually very good!'' om du har lyssnat på en bra låt eller ''gosh i'm so hungry'' om du är hungrig. Läs böcker på engelska och kolla filmer på engelska (om du ska ha subtitles så kör på engelska då med). Det är väl det jag kan komma på bara:)
//Lovisa

2012-12-16 / 12:01:24
http://flugsvampar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: