snö

Hej! Idag har det hänt ganska mycket, gick till skolan imorse som vanligt och slutade vid halv tre. Då kilade jag iväg till John Bauer idag igen och hade möte med mamma, Bianca och hennes pappa, biträdande rektorn och syon. Det gick bra och vi fick skriva på ett papper som gör att vi nu är inskrivna på JB. Känns helt jäkla crazy, jag förstår det inte än. Hoppas verkligen att det kommer bli bra! Efter det mötet mötte jag Ida på stan så vi gick och tog en mysig dejt på nya Burger King innan vi gick iväg till träningen. Träningen gick bra och min älskade vän Louise var med och provade idag, hoppas att hon fortsätter för jag har saknat henne såååå! Nu är jag somsagt hemma, åt nyss och ska kolla på TV med mamma klockan 9. Har dock universums magont nu så satt och petade i maten som min stackars mamma gjorde. :'( Hatar min mage som alltid, alltid, alltid ska krångla. 
 
Hoppas verkligen på en nystart efter jul. Den här terminen har verkligen inte varit bra, har mått väldigt dåligt psykiskt, mer än någonsin innan. Hoppas att jag blir en gladare person 2013 helt enkelt. Och så vill jag bara säga tack till världens bästa Julia för att hon tycker att det är OK att jag kommer och inkräktar i hennes klass. ♥
Dock är det lite sorgligt att jag bara har 2 dagar kvar med min nuvarande klass, kommer ju faktiskt sakna dem. 
 
emma ~

Vad skönt att det löste sig för dig! Lycka till med allt! :)

2012-12-18 / 21:00:49
http://sjufoto.blogg.se
Cajsa Tapper

Håller tummarna för dig det vet du!! <3

2012-12-18 / 22:03:03
http://tappercajsa.blogg.se/
julia

det känns crazy för mig med haha! Men inte på ett
"du-inkräktar-min-klass-och-jag-hatar-dig-för-det-sätt" utan på ett "crazy-att-vi-ska-gå-i-samma-klass-igen-men-det-blir-awesome-och-jag-hoppas-du-kommer-trivas-hihihihihi-sätt"

HEHEHEEHE PUSS (NU KOMMER JAG ALDRIG BEHÖVA ÅKA BUSS SJÄLV TYP OCH DU FÅR GÄRNA SOVA HOS SIMON OFTA SÅ KAN VI GÅ TILL BUSSEN TILLSAMMANS!!!! <3)

2012-12-19 / 13:53:15
http://juliafrank.webblogg.se
julia

sv: ja men det är klart jag inte blir! vet ju att du skulle gjort samma sak så!

Hahahahah ska gå runt till alla o säga "asså hörni.. lovisa är konstig.. hon gillar S****AR

det kommer bli jättebra!!
PUSS LOVE U

2012-12-19 / 20:28:40
http://juliafrank.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: