bästa julaftonen!

Åh min julafton idag har varit så bra! Är så nöjd med alla julklapparna, tack alla för presenterna!! Fick ett par a-jays hörlurar av min bästa storebror så äntligen slipper jag mina trasiga, sämsta iphonehörlurar, yeeeeeeeeeeeey! Dessutom surprisade mamma och pappa med att ge mig en platt-tv helt jäkla random och jag blev så paff hahaha. Fick många andra fina saker också som jag visar senare. ♥ Just nu är jag i matkoma så jag tänkte nog gå och lägga mig snart. Ska hem till farmor och farfar imorgon och fira jul med släkten så jag lär få i mig massor av mat då också. Men vi hörs hörrni, hoppas ni hade en jättebra julafton! 
Emma Surell

god jul lovisaaaaa!!

2012-12-25 / 12:09:58
http://emmasurell.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: