en dag i backen

Dagen idag har spenderats i Romme med Philip, hans syster och hans pappa. Var verkligen en fantastisk dag, solen sken hela dagen och inte ett moln syntes på himlen. Var så himla härligt att vara ute när solen värmer på, så tacksam över att inte alltid behöva frysa ihjäl så fort man vill åka skidor. En toppendag helt enkelt, vi kommer sova som stenar inatt! Helgen försvann snabbare än man hann blinka men det är bara att ta nya tag. För mig blir denna veckan lite speciell med tanke på att jag börjar min praktik på onsdag! Lite nervöst men samtidigt superspännande, jag hoppas verkligen det blir jätteroligt och lärorikt och att jag får en känsla av att jag faktiskt har gjort rätt val. Nu ska jag gå och ta en lång, efterlängtad dusch innan jag kryper ner i sängen för natten. Kram! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: