juli

Nu var det länge sen jag skrev någonting här. Jag blir lite ledsen på mig själv för det, jag vill ju kunna gå tillbaka och läsa om mitt liv senare. 
 
Här i alla fall är två hjärtan: Philip på vårat nya favvolunchställe Kin Kitchen, bästa thaibuffén och dessutom sushibuffé!!! Och hjärta nr2 är Sia, missen som ser ut att ha gått in i något svart nymålat med näsan. Hon ska bli tittad på av en eventuell köpare på tisdag så vi får hålla tummarna att allting blir bra för henne. Hon är förmodligen vår sista jourhemskisse på ett tag då Philips allergi blivit värre. 
 
Här kommer två hjärtan till. Saknar mina älskade, älskade kissar varje dag. Det är nog sjukt hur mycket jag älskar de här två. Skulle jag tänka på dem riktigt noga skulle jag tillslut börja gråta, töntigt nog. Men de är så viktiga för mig. Bara känslan av att vara omtyckt liksom, och en relation som inte kräver någonting energikrävande av mig alls, och jag behöver inte vara någon jag inte är för att bli omtyckt. 
 
Men för att sammanfatta livet lite mer sen sist så är jag helt klar med år 1 av sjuksköterskeprogrammet, helt sjukt! Jag är en tredjedels färdig sjuksköterska! Så himla skönt att klara alla tentor och allting så man verkligen kan slippa tänka på det under sommaren. Men riktigt ledig blir jag ju inte - ska jag vara ärlig så är jag bra mycket mer utmattad nu än innan sommaren. Det tar verkligen på mina krafter att jobba hela tiden, samtidigt som jag såklart på ett plan tycker att det är så himla roligt och jag älskar mitt jobb. Jag känner mig jätteuppskattad där, jag känner mig jätteduktig där - det är känslor jag annars inte har något överflöd med.
 
Men lite semester har jag haft. Philip och jag var på vår första resa tillsammans, vi åkte till Palmanova/Magaluf en vecka i början av juni. Det var helt underbart, jag kände mig så ledig och så stressfri. Vi hade så fint väder och jag njöt varje sekund av att vara i havet. Vi hyrde fyrhjuling och åkte runt på upptäcksfärd, vi var i en sån här park med klättergrejer i träden, vi snorklade och vi åkte in till Palma en dag. Det var bra för själen. 
 
Snart ska vi även i väg till Paris [omg] med Philips mamma och syster vilket ska bli så himla roligt. I Augusti väntar även Post Malone konserten som jag verkligen ser fram emot sååååå himla mycket. Och förutom det så hoppas jag på fina sommarkvällar i båten, grillningar, kubbspel etc. Bara njuta av sommaren. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: