tentavecka

Den här veckan är det tentavecka för min del! Kan inte bestämma mig om det är skitjobbigt eller skitskönt. Jag tror att sovmorgonarna lurar över mig till the dark side och övertalar mig att tentaveckor är bäst, men egentligen är det ju inte så roligt att bara ligga en hel vecka hemma och plugga plugga plugga på samma saker. MEN en sak jag verkligen ska ge mig själv en stor fet applåd för är att jag har blivit så himla chill med saker jämfört med förut! I högstadiet eller gymnasiet hade jag nog haft hjärtklappning och extrema svettningar inför prov lika stora i jämförelse med min tenta nu på fredag, men nu är det inte alls så. Ibland blir jag nästan kanske lite för slapp till och med. Men så länge jag känner att jag har gjort mitt bästa och pluggat på det som är begripligt så går jag dit med känslan att jag inte hade kunnat göra bättre ändå så klarar jag det inte så klarar jag det inte, liksom. Det är skönt att ha slutat pressa ihjäl sig själv! Men jag håller ändå alla jäkla tummar och tår och allt jag har att jag kan ha lite flyt och få klara den här bajstentan nu på direkten, det är så oerhört mycket att plugga på så jag vill verkligen bara få bort det ur min värld nu! Må kraften vara med mig nu på fredag.
Angelica Wåhlin

Stort lycka till! Tycker du verkar ha en jättebra inställning & som du säger, klarar man det så klarar man det inte. Det går ju alltid att göra om!

2018-01-11 / 11:39:19
http://angelicawahlin.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: