2017

Hur sjukt är det inte att 2017 redan är över!!! Det är ju tragiskt hur fort tiden går, att man knappt ens hinner reagera. Men jag tänkte i alla fall att jag slänger upp en liten 2017-lista här, det är ju faktiskt ganska roligt och det är ju dessutom kul att i framtiden kunna se tillbaka på en liten sammanfattning av året som var. 

OK kanske inte det bästa collaget jag nånsin lagt upp här men man får liksom ta vad man haver. Mitt nyår var i alla fall jättebra och jag hade så himla roligt även om det inte blev så mycket bättre bilder än såhär. 
 

1. Hur har 2017 varit? 

Rent spontant tycker jag att mitt år har varit ett riktigt bra år! Självklart finns det alltid dippar men det är ju inget man kommer ifrån, men så helt generellt har jag faktiskt tyckt att 2017 har varit toppen. 

 

2. Tror du att 2018 kommer att bli bättre?

Ja, det både tror & hoppas jag på. Jag önskar mig ett år med skön känsla i kroppen i kroppen, att vara glad och bekymmersfri. Jag tycker att 2017 avslutades på ett bra sätt, med denna feeling i kroppen, så jag tror att det bara kommer fortsätta åt samma håll!! 

 

3. Blev du kär i år?

Näej, men jag har ju varit kär hela året i min Philip. ♥

 

4. Vilket datum från 2017 kommer du aldrig att glömma?

Jag är så fruktansvärt dålig på datum hahaha, men vet i alla fall att den 10:e mars flyttade jag hemifrån och in med Philip. Det var ju en väldigt stor dag för oss. 

 

5. Vad var din största framgång 2017?

Att jag flyttade hemifrån men också att jag äntligen tog tag i livet och började plugga nu i höstas!

 

6. Vad spenderade du mest pengar på?

Förmodligen mat, tyvärr. Kanske att vår flytt vinner men det är högst tveksamt. 

 

7. Vad gjorde dig riktigt glad?

Att Philip och jag blev sambos har absolut gett mig mest lycka det här året, nu kan jag liksom inte ens tänka mig livet utan det. Att alltid få somna och vakna upp brevid den andra. Att bara dela vardagen tillsammans och ha så mycket mer tid åt varann. Jag är verkligen så tacksam över det! 

 

8. Vilka sånger kommer du att minnas från 2017?

De jag kommer förknippa med 2017 är nog XO TOUR Llif3 - lil uzi vert, i'm so groovy - future, back at it - yung lean, wokeuplikethis* - lil uzi vert & playboi carti, candy paint - post malone. 

 

9. Vilka har du umgåtts mest med?

Allra mest är nog Philip, min familj, hans familj, Hanna, philips kompisar. Har haft mycket roligt i år tycker jag men man önskar ju alltid att man hade lite mer ledig tid till att träffa alla man vill träffa. 

 

10. Bästa minnet från 2017?

Oj, så himla svårt att säga. Men något jag garanterat alltid kommer minnas är ju våra jourkissar vi haft det här året, och speciellt då vår favorit Kaffe som jag fortfarande saknar varendaste dag.. ♥

 

11. Är det något du saknar från 2017 och vill ha 2018?

Jag vill resa mer! Men jag fick en fin resa till Grekland med min kära mammi, det var underbart. 

 

12. Vad önskar du att du gjorde mer?

Orkade göra mer saker, liksom. Bara åka till ställen, träffa människor, gå utanför dörren. Haha.

 

13. Vad önskar du att du gjorde mindre?

Övertänkte, var ledsen och nere. Men jag känner mig faktiskt himla mycket mer glad i kroppen nu och jag hoppas verkligen att den känslan är här för att stanna. 

 

14. Årets favorit TV program?

Jag måste nog säga Bonde söker fru och Wahlgrens värld. Tycker det är så mysigt att ha liksom riktiga TV-program att följa, att man sitter bänkad just tisdagar kl20 eller så.. ger så mycket barndomsminnen.  

 

15. Vad vill du säga till dig själv inför 2018?

Typ att bara försöka njuta litegrann av de fina stunder man faktiskt har! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: