greece

Här kommer några bilder från Grekland. Fina, fina Parga! Varför är man så himla dålig på att njuta när man väl är borta? I och för sig vill jag minnas att jag njöt ganska rejält men ändå, när man kommer hem, får man ju alltid känslan att vafan.. varför njöt jag inte lite till? Det var en bra vecka, riktigt skönt att bara hänga med mamsen ett tag. Vi båda behövde nog lite avkoppling. 
 
Vi tog det mest lugnt och är ganska nöjda med att ligga på varsin solstol vid stranden varje dag, men vi hann ändå med en långpromenad genom olivlunden där vi fick se otroligt fina vyer. Vi tog också en båttur till Paxos och Antipaxos där vi fick bada i kristallblått vatten vid stora grottor. Mycket god mat hinner ju slinka ner i magen emellanåt också och min stora favorit är ju en hederlig grekisk sallad. Det blir inte alls samma sak hemma som i Grekland! 
 
Och när mamma och jag är på resa blir det ju självklart många kattletningar, kattgosningar och kattbilder. Det här lilla hjärtat var ju bara för söt!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: