tuesday

Hej vänner. Tiden går fort och nu är det redan tisdag! Jag är hemkommen efter en lång dag full av jobbande, men det innebär att det nu bara är 3 pass kvar innan jag tar två veckors semester!!! För mig är detta fortfarande helt ofattbart och jag har ingen aning vad jag ska lägga min tid på, känns som jag har haft typ en ledig dag de senaste två åren så jag vet knappt hur det är att vara ledig. Men jag ska njuta så in i norden. Efter det har jag bara 5 veckors jobb till som assistent på Max, sedan tar jag semester igen och sedan är det dags att börja plugga. Herregud! Känner mig väldigt panik-ig inför allt detta. Kan jag ens ha ett liv utanför max? Kommer jag klara av skolan? Kommer jag trivas i skolan? Vill jag ens bli sjuksköterska? Vad gör jag om jag inte trivs, måste jag gå tillbaka och jobba då igen? Mycket tankar och funderingar på samma gång i min lilla hjärna men det är väl bara att tuta och köra och se what happens.
Vår lilla hjärtis Donna. Den som får henne som livskamrat blir en lycklig en. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: