torsdag 6/7

Hej!! Igår var jag, Philip och Julia på Kolmården och hade det skoj. Det enda tråkiga var att det helt plötsligt bestämde sig för att regna och åska, men det gick över efter en stund. Förutom det var det en jätterolig och härlig dag, så roligt att komma iväg lite ibland och bara göra något annat. Tigrarna hade jag kunnat titta på i hundra år, de är verkligen världens finaste!!!
 
Idag har jag verkligen inte gjort många meter. Det är supertråkigt hemma när Philip är borta 9 timmar varje dag, så jag försöker bara få tiden att gå tills han kommer hem och tills lönen rullar in nästa fredag. Haha, strategin är verkligen att om man ligger i sängen en hel dag så förlorar man i alla fall inga pengar... Men jag har i alla fall varit duktig och städat + diskat (känns dock som det är det enda jag gör numera), planerat lite i matväg och klippt och fixat alla mina fina blommor. Annars njuter jag för fullt av min sista semestervecka, eller försöker njuta i alla fall och inte stressa över att den snart är slut. Jag orkar verkligen inte åka tillbaka och jobba. Usch och fy för de två kommande veckorna som självklart innebär stängningsveckor...  Men hela dagen idag är i alla fall inte bortkastad för ikväll ska jag träffa min efterlängtade vän Louise, det ska bli så mysigt.♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: