en ledig helg

Jag tackar gudarna för att jag har en ledig helg den här helgen. Philip och jag åkte hela vägen till Stendörren igår. Vi hade planerat för lite sol och bad i havet men det var svinkallt så det blev bara benen som blev badade... hehe! Men det var så himla härligt ändå, jag tror helt seriöst att det var första gången den här sommaren som jag ens låg och solade? Sorgligt. Lite (röd) färg fick jag också. Var bara skönt att ligga på en filt i solen, suga i sig lite flädersaft och mumsa på en vattenmelonbit. Det är ju verkligen sommar! 
 
Idag är jag lite ledsen att vädret inte alls är lika bra, men efter att ha kollat in ungefär 10 olika vädersidor som alla säger att det ska spricka upp lite om några timmar så tror jag att vi nog ska våga oss ut en sväng med båten, Philip och jag. Det blir härligt. 
Emma Surell

åh vad kul att du börjat blogga igen Lovisa!! Är kul att höra hur du har det nu för tiden, låter som att du och philip passar hur bra som helst ihop ❤❤

Svar: <3 <3 <3 <3
//Lovisa

2017-08-06 / 23:11:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: