från en promenad

Från en promenad vi tog i det fina kvällsljuset nere vid kohagarna. Det är verkligen sommar för mig! 
 
Hej kompisar. Kan ni fatta att sommaren på riktigt alldeles strax är över? Det är sorgligt. Jag har verkligen inte haft någon sommar alls. Jag har mest bara jobbat och när jag väl har varit ledig har det knappt varit nå sommarväder överhuvudtaget. Nä just nu fokuserar jag hellre på mammas och min resa till Grekland i september, känner verkligen hur den behövs. Philip och jag pratar om en eventuell Thailand-resa i vår också om vi lyckas hålla i våra pengar. Det hade också behövts ganska så mycket. 
 
Annars så rullar livet på, våra vildis-katter blir bättre och bättre med dagarna som går. Tre av dem är helt normala nu, en är nog strax också det och den femte ungen börjar i alla fall bli liiite mindre rädd. Det är väldigt mysigt och roligt att ha dem här men det är dock många jobbiga sidor också: två stycken katt-toaletter som på riktigt blir fulla på ca 1 timme, det luktar som en hemlös person om vi inte tömmer dem hela hela hela tiden och byter ut hela sanden typ femtio gånger i veckan och det är dessutom mycket stök och stoj dygnet runt men vad gör väl det, jag är ganska lättcharmad när det gäller kissar. En liten söt kisse med lite spinnande ljud så har jag glömt bort allt det jobbiga! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: