something just like this

Hej vänner!! Det här sitter jag & myser med i detta nu; en god fruktsallad, mina fina rosor, lite tända ljus, en filt och snart en film. Kan inte bli så mycket bättre tror jag!
 
Blev kanske inte riktigt lika mycket uppdatering här som det var tänkt, men tiden går verkligen så himla fort nu att jag inte hinner med. Känns som att jag knappt har tid för alla saker jag vill hinna göra, och egentligen så finns inte så mycket ork heller. För mig känns det som att det har gått någon dag när det egentligen har gått tre veckor, det är jättejobbigt och ger mig mycket dåligt samvete över alla nära och kära jag knappt hör av mig till.. Hoppas verkligen att det släpper snart. 
 
En glad nyhet är i alla fall att Philip och jag numera kan kalla oss sambos (?!). Helt crazy men jätteroligt. Det känns inte alls konstigt eller ovant, vilket jag definitivt trodde det skulle göra. Självklart saknar man sin mammi och pappi och sina katter ganska mycket ibland, men de finns ju alltid här inom en mils radie. ♥ Ska självklart försöka visa er lite ur vår lägenhet asap, men just nu tänkte jag försvinna iväg i en film resten av kvällen. Puss å kram. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: