onsdag

Hej alla små mumintroll! Kände för att slänga upp ett inlägg så här har ni mig från i lördags då vi hade ett litet mysigt gäng samlat här hemma hos oss. Var skönt att bara umgås lite med roliga människor en stund, det gör ju så mycket tycker jag. Så lätt att man fastnar i negativa tankar när det känns som att jobb jobb jobb är det enda som finns i ens liv, men att bara hänga lite en stund en lördagkväll gör en hel vecka för mig! Just nu längtar jag så himla mycket efter lite förändring i livet. Är så typiskt mig, jag vet, jag kan aldrig bara njuta av nuet, men nu känner jag verkligen för lite sommar. Sol i ansiktet, värme, kanske förhoppningsvis bli lite mindre blek och kunna äta glass, cykla till jobbet, ta av sig jackan... Det skulle verkligen behövas. Men jag försöker vara positiv i vardagen också, jag är tacksam över sovmorgonar den här veckan + en skön ledig dag imorgon då Philip och jag passar på att ta en sväng till Stockholm. Man får ta vara på de där lediga dagarna för i mitt liv är de väldigt sällsynta. Men nu ska jag nog poppa lite popcorn och förflytta mig till soffan, puss! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: