when the waves are flooding the shore

Har haft en superhelg som både fredag och lördag spenderats med fina vänner, igår hade vi tjejmys hemma hos Jenny, det kan aldrig bli för mycket sånt.♥ Idag fyllde farmor år så har ätit mig proppmätt där och annars har jag bara bockat av ännu lite mer plugg från listan. Känns som att det börjar släppa lite i skolan nu - SKÖNT. Imorgon är det måndag igen och det känns ju aldrig sådär jätteroligt, ska hålla tal dessutom - men det är så underbart när sånt där är över. 
 
(Jag och Emelie återupptäckte (tack vare Jenny hahaha) en gammal goding igår - when i look at you med miley cyrus, asså hur bra & fin är inte den låten? Åhh en av mina absoluta favoriter genom åren ju, vill bara gråta till den)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: