sommarinspiration

Alla bilder från weheartit.
På onsdag får jag sommarlov och just nu känns det bara som va??? Alla andra år innan har man typ räknat ner från att det är 100 dagar kvar haha och man har haft den där känslan av att "snart är det dags". Nu känns det bara inte riktigt så, varför vet jag inte. Det här året har varit ganska konstigt tycker jag, det har gått så jäkla fort men samtidigt gått så sakta, varit så himla jobbigt men ändå ganska lugnt... Hur som helst känner jag mig väldigt redo för sommaren - att få sova ut lite oftare, att åka och bada, att äta massa jordgubbar, ligga i hängmattan och läsa och att cykla barfota. Ska dessutom jobba i år och jag tror faktiskt att det kommer bli väldigt roligt! Har lite andra saker inplanerade också och håller tummarna att det här blir en jättebra sommar. 
Veronica

Härligt!

2014-05-31 / 17:17:32
http://wallgrenveronica.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: