ur min telefon

fin utsikt / havet är så fint / godaste fiket jag gjort haha / surfing! 
fint med palmer / mamma och pappa / strand-pyssel haha / fick se soluppgången från planet 
 
Här är lite bilder ur min telefon från Teneriffa. Idag var det helt plötsligt söndag, det är samma sak varje vecka men man blir ändå alltså så förvånad över hur fort helgen går! Min dag har varit bra, tittade på ett avsnitt av Carrie Diaries medan Simon sov, åt äggmacka till frukost och myste till en serie fram till lunch då mamma hämtade mig och vi körde runt lite, bl.a. till Tuna Park en sväng. Snart ska jag iväg till farmor och farfar för en middag, det blir nog mysigt. Imorgon börjar en ny vecka men det gör faktiskt ingenting för mig, har knappt någonting jobbigt den här veckan. Jag känner mer att det är skönt att tiden går så fort eftersom vårterminen brukar vanligtvis så gå jäkla sakta! 
Emma Broberg

din blogg är så himla fin och alla dina bilder är perf!! verkligen, älskar den. kram <3 <3

Svar: åh tack<33
//Lovisa

2014-03-02 / 17:22:24
http://emmaex.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: