the good project

När Hanna och jag var i Västerås köpte jag det här linnet från Ginatricot, alla som känner mig vet nog att jag har en svaghet för peplum-toppar. Jag tyckte i alla fall att det här var väldigt fint & ett stort plus var att det tillhör The Good Project. Lite mer sånt vore bra! 
 
Jag får lite ångest över vädret, sommarlovsveckorna bara flyger iväg och det känns inte ens som sommar. Antingen regnar det, är helt igenmulet eller så är det lite soligt men nästan minusgrader. Åh, är det så mycket begärt med lite värme & fina soldagar? Man vill ju vara nere på stranden och äta glass, inte typ sitta inne i långbyxor och tjocktröja och ändå känna sig frusen...
 
Hoppas att ni hade en fin midsommar igår, det hade jag! Idag hade jag en fin dag med Simon också även om den spenderades inomhus (jävla väder). Vi bakade bland annat subwaykakor som blev så förbannat goda!! Helt sega i mitten precis som på subway, mmm. 
 
ANNIZ

Jag tävlar ut en valfri bikini från todiefor på min blogg, var gärna med och tävla! :) Kram

2014-06-23 / 09:45:25
http://anniz.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: