5 seconds of summer

Om jag har några 5 seconds of summer fans som läser min blogg så är ni väldigt välkommna att köpa silikon-armband av mig! Jag säljer dem för 20kr styck eller 3st för 50/6st för 100. De finns i vitt eller svart och har som ni ser texten "5 seconds of summer" på ena sidan och sedan den lilla loggan på andra sidan. 
 
Jag kommer absolut inte lura någon utan skickar iväg armbanden direkt när jag fått pengarna, antingen via internet eller kontant i brev! Jag betalar frakten. :-) Kontakta mig på [email protected] om du vill köpa eller om du undrar någonting! 
Aina Strand

Åhh jag vill ha!! men hur kommer det sig att du säljer dessa armband? :D

Svar: YEEEY mejla mig!! :D hahahha jag & en kompis ville ha egna men då behövde man köpa 100 stycken! :)
//Lovisa

2014-06-19 / 19:11:29
http://ainaphoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: