tiger

Var på Kattnatta igår på Parken Zoo med mamma & pappa, det var faktiskt asroligt för alla kattdjuren som annars ligger på något tak nånstans längst in i hänget och sover var nu framme och aktiva. Jag som jobbat där hela sommaren såg djur jag aldrig ens sett haha, trots att jag gått förbi dem typ varje dag. 
 
Lite tankar efter idag är att fyfan vad hemskt det kan vara att jobba, idag fick jag känna på en helt ny nivå av stress då jag seriöst, utan överdrift, hade kö från öppning till över en halvtimme efter att jag skulle ha stängt. Jag fick ingen paus, ingen vila och ingen lunch och jag trodde både att jag skulle spy & svimma samtidigt som armar och ben skakade när jag äntligen var påväg hem. Det var ingen fantastisk dag men jag är glad för parkens skull, att det kommer folk! Efter lite mat i magen och en stund i hängmattan så mår jag mycket bättre och nu ska jag krypa ner i sängen med ett gossip girl-avsnitt, som vanligt, haha. Imorgon är jag ledig och då ska jag vila upp mig ute på sjön med Hanna, det blir perfekt. Puss
LOVISA [ foto & vardag ]

Såg precis färdigt gossip girl, igår faktiskt! Sjukligt bra var det, du har mycket att se fram emot kan jag lova ;) ^^

Svar: åhh okej :D:D:D
//Lovisa

2014-08-01 / 15:23:48
http://llovisafritzson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: