fortsätt när mörkret faller och allt gör ont

De senaste dagarna har bara rullat på, (nu är det ju förtusan juli), och har för det mesta bestått av jobb men också lite annat som lite vänner, pojkvän och jordgubbar. Har också bara slöat - tittat på för många gossip girl avsnitt - men sånt får man göra. Man måste ju passa på när man kan. 
 
Idag har det varit en ganska stressig dag, eftersom det var fint väder var det massor som ville köpa glass av mig och det blir lätt lite stress när alla ska ha olika saker, ropar saker över varandras axlar, någonting blev fel, kaffet är helt plötsligt slut och ett barn har tappat bort sina föräldrar. På lunchen gick jag dessutom iväg till Jenny som vanligt och när jag kom ut därifrån kan jag berätta att mitt hjärta bultade dubbelt så snabbt och jag kände bara hur svetten var på väg. FYFAN vilken stress det var där, och jag spenderade endast min lunchrast på trettio minuter där, och jag dog. Jag avgudar Jenny som faktiskt överlever. Min lilla glasskö var typ ingenting i jämförelse haha. 
 
Nu är jag hemma en stund & ska käka lite pannkakor med min bror och min pappa innan jag åker iväg till Simon. Det blir en bra avslutning på dagen, och imorgon är jag faktiskt leeeedig så då ska jag hitta på någonting roligt. :) Vi hörs! 
 
Isabelle

Så fina bilder!

2014-07-02 / 19:10:06
http://bells.blo.gg
Sofia

Så fina bilder!

2014-07-02 / 23:03:18
http://skimmer.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: