idolfinalen

Idag ska jag & jalina bege oss upp till stockholm och globen för att gå på idolfinalen. Alltså behöver jag förklara min lycka inför detta??? Bara det faktum att one direction kommer befinna sig där gör ju en knäsvag, och en av mina största kärleker DARIN kommer vara där. Skulle kunna skriva en bibel om min kärlek till honom, sedan jag såg hans första audition på tv har jag varit så förälskad i denna människa. Träffade honom 2004, alltså var jag åtta år, och jag grät efter hahaha så han var mitt första fangirlsobjekt<33. Dessutom kommer ju snygg-danny m.m. och alla idoler. VILKEN KVÄLL det kommer bli kära vänner. Mycket att ta in!!!
Sanna K

Hej!

Nu har lucka nummer två öppnats i min lilla julkalender och dagens lucka kan du vinna underbart fina egendesignade blockljus.

Ha en fin dag!

2014-12-05 / 15:17:23
http://bysanna.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: