min sommar

Min blogg har verkligen varit rekordsämst den här sommaren och jag ber tusen gånger om ursäkt :(. Jag har varit så nära på att ta bort den helt men jag har bestämt mig för att göra ett nytt försök! Jag kan inte lova någonting men jag både hoppas och tror att det ska bli både lättare och lite roligare att blogga nu när jag har fått tillbaka min macbook från skolan (det betyder photoshop wihoooo). 
   Nu har alltså skolan dragit igång igen men som tur är så har det inte börjat kännas så jobbigt än. Vi har lite nya kurser som jag hoppas är roliga, schemat är helt ok och vi har fått ett matkort istället för vår soppiga skolmat, och lyckan över att kunna äta gratis på bl.a. subway är enorm. Och nästa år tar jag studenten. 
   Självklart kommer jag sakna sommaren som varit väldigt mycket. Jag har haft mitt första riktiga sommarjobb på Parken Zoo vilket faktiskt har varit helt underbart. Jag har bott hemma hos min bästa vän i typ två veckor och jag har varit hos mina kusiner & mormor i Skellefteå. Jag har även varit på 1D's konsert i början av juni där mitt och Hannas favoritband var förband och vi träffade även dem dagen efter vid en signering, det var typ det bästa från hela året haha. Jag har också varit på fester & ute på krogen för första gångerna med fina vänner. Annars har jag hunnit med att sola, bada, äta jordgubbar, läsa i hängmattan, åka ut med båten och allt annat sånt där mysigt man får göra på sommaren mellan alla jobbpass. Det har varit helt underbart. 
   Men även om jag gått i skolan i två dagar nu så tänker jag låtsas att det fortfarande är sommarlov den här helgen. Jag ska till Linköping och Norrköping med mamma, pappa & Hanna och bo på camping haha. Hoppas det blir jätteroligt! 
LOVISA [ foto & vardag ]

fan va härligt att äta gratis på subway!!

2014-08-22 / 16:49:32
http://llovisafritzson.blogg.se
Tovvsan

Underbara bilder ju!

2014-08-23 / 13:33:06
http://tovvsan.blogspot.se/
Sofia

Så fint och bra inlägg!!

2014-08-23 / 19:02:57
http://skimmer.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: