we get so disconnected

Tre av mina absoluta favoritlåtar just nu, tipstips♥. 
 
Det har återigen hänt mycket sedan jag sist hörde av mig! I fredags åkte jag hem till Simon, vi gick bl.a. och köpte en ben&jerrys som vi mysåt uppe på ett berg. I lördags såg vi Hercules som kommit ut på swefilmer, tyvärr var den faktiskt lite av en besvikelse då jag trodde att den skulle vara skitbra eftersom både Kellan Lutz och bästa Liam McIntyre var med. På lördag kväll åkte jag och mina fina vänner till Kjula och gick på vår klasskompis 18-års fest, jätteroligt! Igår åkte jag och mamma först iväg till Vingåker och gick på outleten där, sen körde vi vidare ända till Linköping där vi gick på hockey. Kom hem ganska sent på kvällen så trött som jag var somnade jag direkt. Idag har jag varit svintrött men orkade ändå träna ett spinningpass med Hanna efter skolan, sedan mumsade vi varsin Subway och nu pluggar jag med Simon som ska sova hos mig ikväll. Riktigt mysiga dagar med andra ord! 
 
clara

Bra musik smak! 5 seconds of summer är så underbara! Disconnected, unpredictable och heartache on the big screen är mina favoriter för tillfället :)

Svar: de är bäst<333
//Lovisa

2014-04-07 / 16:09:03
http://mittlivsomjonsson.blogg.se
Sofia

låter sådär lagomt mysigt och fint!

2014-04-07 / 19:57:57
http://skimmer.blo.gg
Celine

Hur fick du disconnected till din playlist? :o

Svar: haha sorry jag fuskade:( laddade hem den sen tanka in den i spotify!
//Lovisa

2014-04-19 / 22:02:04
http://celinelf.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: