min dag

Min dag idag har varit en superlång dag. Jag har för det första träffat Simon ett tag när vi tog bussen till mammas lägenhet imorse för att släppa in de som bar in hennes nya säng, vi passade på att köpa lite munkar och sånt där gott att mysa med medan vi väntade. Efter det åkte jag hem och strosade runt lite ute i det fina vädret innan mamma kom och hämtade mig så jag kunde köra iväg mot Erikslund. Väl där blev vi fullpackade med stora, tunga paket från Ikea som bokstavligen tog upp all yta som fanns i vår bil. Efter att ha stressat lite efter att de sagt att det är snart dags för stängning haha så kunde vi köra hemåt igen och lastade av allting i lägenheten igen och det tog forever för det var så sjukt tunga saker att vi verkligen inte orkade bära allt upp för fem trappor. Vi fick gå vända för vända hundra gånger kändes det som, det var verkligen dagens träningspass om inte värre. Men det var ett äventyr i sig och det kommer bli så himla fint där. 
 
Det extra braiga med denna dag var att både min pappa kom hem en dag tidigare från jobbet och min storebror kom hem från stockholm, var ett bra tag sen han var hemma. Men det allra allra allra bästa med idag var att jag fick det där samtalet idag som jag har panikat, stressat och oroat mig över hur länge som helst. Mitt inne på Ikea började min telefon ringa och jag förstår direkt att det måste vara Parken Zoo. Finns inte ord för hur skönt det känns nu, JAG HAR ETT SOMMARJOBB PÅ PARKEN ZOO, jag kommer tjäna pengar och jag behöver inte skänka en enda tanke på om jag kommer få ett jobb eller inte. Jag har känt sån enorm press med att jag måste ha ett sommarjobb, dels för pengarna men också för erfarenheten. Efter detta kan jag säga att jag har både jobbat i kassa, på restaurang och med service. Så jävla skönt. All oro, press och stress angående detta är bortblåst från mina axlar och jag känner bara yesyesyes, wowowowo. Jag är så himla, himla glad för ärligt talat så var jag långt ifrån säker på detta jobb - kändes som att lilla jag kanske inte riktigt är den personen de skulle anställa när det är flera hundra ungdomar som söker dit MEN jag provade ändå och det visade sig att jag hade fel! De ville ha mig där och det betyder så mycket för mig. Är så himla, himla tacksam och jag kan inte vänta på att sommaren ska börja. 
Såhär glad känner jag mig just nu. Nu ska jag sova gott för det förtjänar jag. 
 
 
 
 
 
 
LOVISA [ foto & vardag ]

så härligt att slippa oroa sig över sommarjobb! Jag väntar fortfarande på mitt samtal ;)^^

Svar: ja!!! åh håller tummarna att det kommer snart!
//Lovisa

2014-04-17 / 12:21:57
http://llovisafritzson.blogg.se
Cajsa Tapper

GRATTIIIIS

Svar: TAACK❤️❤️
//Lovisa

2014-04-17 / 13:44:34
http://tappercajsa.blogg.se/
Sofia

åh, grattis! så kul och skönt!!

Svar: tack!! ja verkligen! <3
//Lovisa

2014-04-17 / 16:53:02
http://skimmer.blo.gg
Andrea Lundberg

Du är så fin!!!! Och super grattis till sommar jobbet! :)

Svar: åh tack snälla<333
//Lovisa

2014-04-17 / 20:09:16
Emma Surell

GUD VAD KUL GRATTIS LOVISA!!!

Svar: JAG VET TACK!!!!<3333
//Lovisa

2014-04-17 / 20:13:48
http://emmasurell.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: