vargar

Så fantastiskt fina bilder, inte brusiga eller nånting haha, men ville visa min fina vargtröja från Urban Outfitters! 
 
Nu är jag äntligen hemma och snart är torsdag slut vilket betyder fredag!! Känns så himla skönt, den här veckan har varit ganska seg. Men idag har jag skrivit ett historiaprov (som kändes okej) och när morgondagen är över så har jag ännu ett prov mindre att göra! Dock har jag några saker nästa vecka också men det känns skönt att börja bocka av listan. Simon ska komma hit när som helst nu och vi tänkte plugga lite tillsammans innan hans matteprov imorgon! 
Sofia

Åh, tröjan var så fin!

Svar: åh tack<3
//Lovisa

2013-11-07 / 17:38:35
http://skimmer.blo.gg
Mathilda

Skulle inte du kunna skriva ett inlägg om när du började gymnasiet, vilket gymnasium du tog och vilka tankar du hade, vad du tog för linje och vad du vill bli när du är stor. Skulle betyda enormt om du gjorde ett sådant inlägg då jag själv snart ska börja gymnasium o har ingen som helst aning om vad jag vill bli.
Kram // Mathilda

2013-11-09 / 08:25:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: