underbar dag

Alltså livet är ju bara så underbart. Jag älskar sommar! Det har redan varit fler sommardagar än förra året, hoppas att det fortsätter så och att vädret är varmt och soligt resten av lovet. Idag har jag legat på en brygga och hjälpt pappa när han dök i Hållstabadet. Mamma och jag har legat i varsin solstol här hemma i flera timmar och läst tidningar, druckit flädersaft med is och sugit på frysta hallon. Jag har till och med fått färg idag (mer röd än brun men ändå, när JAG har ränder efter bikinin så är det fasiken soligt ute!!). Sedan har vi åkt och tagit ett dopp i ån och det var så sköööönt och nu har vi precis njutit till grillad kyckling. Snart ska jag övningsköra hem till Simon och mysa, stannar där tills imorgon!
Linn /Foto & Vardag

Du har så himla fin blogg! :)

2013-06-07 / 21:23:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: