sjuk

Idag har jag strosat runt hemma hela dagen, jag är sjuk. Det är nog min kära storebror som smittat mig - lyckos jag som fick sova i samma rum som sjuke han när vi var i London. Plus så hade jag haft ont i halsen och hostat i en veckas tid innan vi åkte också och nu är allt värre, ni vet så man hostar så man nästan spyr och så känner jag mig lite febrig. Men nu ska jag inte bara klaga, man måste ju tänka positivt också - jag har myst ner mig i badkaret med en skål hallon och New Girl, jag har suttit i en solstol ute och läst och jag har spelat det obligatoriska jagärsjukspelet Zoo Tycoon. Nu ska mamma och jag titta på en film. Det är ändå lite mysigt att vara sjuk.
Ellen (alatariel)

Nej ush vad tråkigt! Krya på dig! ^^ Vacker bild. ;)

2013-06-15 / 21:42:58
http://alatariel.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: