hello!

Hej! Idag var det min näst sista dag här i Skellefteå och den bestod av besök hos morfar, en sväng till mina kusiners bebiskusin för ettårskalas och sedan drog jag, Anna och Sofie iväg till en pulkabacke och åkte på madrass. Har inte åkt sånt där på flera år men det är ju jättekul, bra att man har småkusiner så man är barn lite längre. Nu lyssnar jag på melodifestivalen på avstånd men ska ta en dusch och sedan packa ihop mina grejer så jag slipper göra allt imorgon. 
Juste, fick en kommentar att jag uppdaterar alldeles för sällan så att hon knappt går in på min blogg längre, det är jättesynd att det blir så men jag ska sluta tvinga fram massa sämsta, tråkiga inlägg bara för att. Jag bloggar när jag har något att säga! Hoppas det är okej. Kramisar:)
Emma Surell

finis!

2013-02-23 / 21:05:45
http://emmasurell.blogg.se
Tilda L

Jag kommer inte sluta läsa, det är roligare att läsa inlägg du skriver för att du har något att berätta, än att skriva bara för att skriva.
Btw vad söt du är! :)

2013-02-23 / 22:32:54
Ellen (alatariel)

Himla fin bild! Och låter som om du haft jätte roligt! :)

2013-02-24 / 14:07:23
http://alatariel.papper.fi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: