trött

Har varit en ganska bra dag idag, även fast det inte ens blev en kladdkaka när det är kladdkakans dag... Jag gick i skolan till halv fem men det gick faktiskt snabbare än vad onsdagar brukar. Så knäppt för jag var på jättebra humör hela dagen - fråga Bianca haha - men nu på kvällen blev det tvärtom. Känner mig arg och ledsen och vill bara gå och sova. Orkar inte med mig själv alla gånger alltså, jag lovar att jag känner och tänker alldeles för mycket mer än andra. Vissa verkar ju inte ens kunna tänka och nu önskar jag nästan att jag var en av dem. Hann träffa Simon en stund idag i alla fall och sen kollade jag på Trinny och Susannah med mamma, alltid lika kul. Nu ska jag joina min kissemjao, så sov gott! 
Elina

Men aw snuttekiiiiiise! Vill ha en ragdoll ;( men ingen gillar katter i mitt hem....... -.-

Svar/ Visst är den!!! :'D

2012-11-07 / 22:27:52
http://pinksbabykin.blogg.se
Lina Kristina Johansson

Åh så söt katt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: