dag 1

En nytagen bild på mig och fakta om mig själv. 
Som ni borde veta så heter jag Lovisa haha, och jag är 16 vårar gammal och bor i Eskilstuna. Jag går första året på en Samlinje där jag i tvåan och trean har mediaprofil, för det är ju just foto som är mitt största intresse :). Är ganska kreativ och gillar att fota/att rita/att sy/att baka osv. På fritiden, förutom att fota och blogga såklart, så spelar jag volleyboll, är med min pojkvän eller träffar kompisar. Jag är väl en helt vanlig tjej egentligen, som gillar att shoppa och fika eller lyssna på bra musik. Att äta är bland det bästa jag vet haha, korvstroganoff, lussebullar och godis är det jag helst stoppar i munnen :D. 
Tilda L

Åh älskat också att äta 0.0

2012-11-23 / 23:04:47
Anonym

hej, jag är en förvirrad tjej som skulle vilja fråga dig en sak.. När du och simon blev tillsammans, var det svårt att hålla kontakten med dina kompisar då? fär jag har nämnligen varit tillsammans i 5 veckor med min pojkvän imorgon och det blir bara svårare och svårare att "välja" någon av dem att vara med för ingen av dem blir ju glad alls när jag väljer.. Min pojkvän är 1 år yngre än mig(därför vill jag träffa han så mycket som möjligt på raster osv) och vännerna jag menar är väl mest dem som går i min klasss (tjejerna).. Detta är sjukt svårt, så jag undrar: Har du tappat kontakt med dina vänner helt eller får du det att funka? Isåfall, hur?
Tack för svar i förhand! :)

2012-11-24 / 15:56:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: