Vem är jag...?

Vem är jag egentligen, jag som sitter bakom skärmen och troget skriver till er? Som ni faktiskt borde veta redan så heter jag Lovisa och är en kunglig tjej (hahaha), just för att jag har guldigt hår, en prins vid namn Simon att pussa på och dessutom är jag född på kungens födelsedag, den sista april. Jag är en väldigt kreativ person som helst har kameran hängandes runt halsen, en penna i handen eller en symaskin och lite tyg framför mig. Att baka tycker jag också är jättekul. Man kan väl helt enkelt dra slutsatsen att jag tycker om att skapa saker! Jag är också en stor djurvän och brukar t.ex. stanna cykeln och plocka bort sniglarna från vägen, sno kopparödlorna från mina katter och ta dem till säkerhet, stå med håven vid Simons pool och rädda alla småkryp och bygga fågelbon med pappa. Att jag dessutom torkar kastanjer på hösten och lägger ut till rådjuren är en annan grej, och såklart att jag hellre matar fiskar med bröd än att fiska upp dem.
Det finns många saker jag tycker om, förutom alla de här kreativa sakerna, och dessutom många saker som jag inte tycker om. Jag tycker om sommar, pussar, godis, falukorv, kjolar, mitt tap zoo, katter, sallad och att köpa kläder. Saker jag däremot inte gillar är framförallt maskar, hajar och tvestjärtar. Och falska personer, förståss. Skinka, bacon, nötter, ostbågar och kassler är inte heller någon superhit.
Jag har spelat volleyboll i tre år snart på fritiden med mina fina kompisar, det är jättekul! Vet inte riktigt vad det finns mer att säga om mig, jag försöker att leva var dag för sig och att försöka se det fina i små saker. Juste, jag är ett riktigt kontrollfreak och en riktig planerarnisse, har nästan alltid koll på det mesta. Skriver listor och såndär skit, haha! En sak till bara, jag älskar att skratta. Och att äta mjukglass.
 
S O N J A F O T O

Du är så himla fin <3

Svar: aw taaaaack vad snäll du är! <3
Lovisa :)

2012-06-15 / 18:14:21
http://zlokka.blogg.se
Emma Surell

du är underbar lovis!

Svar: <3 puss emsis
Lovisa :)

2012-06-15 / 20:03:10
http://emmasurell.blogg.se
fideli

du är så himla himla himlaaa fiiin!! <3

2012-06-17 / 20:18:36
http://fidelijohansson.blogg.se
Kajsa

hej!
jag är en ny läsare men gud vad jag gillar din blogg! bokmärkar den på direkten! du är sjuukt fin förresten!

skulle vara sjukt kul om man fick se en bild på Simon om han nu godkänner det, så man ser vad du pratar om, om du förstår vad jag menar ;)

tack för en jättefin blogg :)

Svar: Det finns bilder på Simon tror jag väl, det är inte så att han absolut inte vill vara med i bloggen eller så.. Annars kan du kolla in på min gamla blogg, lefoto.blogg.se, där har jag publicerat många bilder på honom!
//Lovisa

2012-06-19 / 20:04:38
Anonym

Suuperfin blogg!

2012-09-04 / 16:46:58
http://thebestyearsofar.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: