Student!

Hej på er allihopa! Jag har inte bloggat så mycket idag (ingenting alls, haha) men livet rullar väl på. Just nu är jag glad för många saker, bland annat att jag fick 13 MVG och 4 VG i slutbetyg, riktigt stolt över mig själv som orkade hela vägen ut! Dessutom fick jag ett stipendium av skolan på 100:- för ''gott kamratskap, föredömligt uppförande och flitiga studier'', det var riktigt kul! En annan sak jag är glad över är att jag ska sälja ett av mina kamerahus, en D3000, till min pojkväns lillasyster. Är så himla glad över att få in lite pengar så jag kan köpa ett nytt kamerahus snart. Sen så är jag också så glad för min storebrors flickvän Cissis skull som tog studenten idag! Hon var så fin och så lycklig och självklart var jag där för att fota hihi :-).
Superstort grattis finfina Cissi!! ♥
Sara

Kan du skriva ut i vilka ämnen du fick vad i? Grymt bra betyg btw! :D

2012-06-09 / 21:55:38
cajsa tapper - fotoblogg

Vad grym du är lovisa!! De betygen och allt jobb som ligger bakom dem kommer ta dig lååångt! :D

2012-06-09 / 23:41:40
http://lovelycajsa.blogg.se/
melanie

sjukt bra betyg, verkligen!

2012-06-10 / 11:56:12
http://mmifoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: