Fiske

Igår drog jag, Simon och Marcus ner till Rosenfors och fiskade. Fast jag fiskade inte, jag matade hellre ankor haha, och tog kort på killarna såklart. :-) Det var jättekul och mysigt, lite somrigt sådär kändes det. Tiden bara flög iväg!

Idag träffades jag och tjejerna hemma hos Cajsa, jag stekte pannkakor till hela bunten! Cajsa den jäveln ska ju iväg till USA i en hel månad så vi har lite avskedsdagar här innan hon åker. Nu är jag hemma och har hjälpt mamma med maten och nu tänkte jag ta tag i min bildrensning och sånt där som jag måste göra. Dels ska alla bilder föras över till externa hårddisken och även till CD-skivor, sen ska jag fixa en skiva med Cissis studentbilder på och dessutom göra en fotobok till min mormor. Och på det så ska alla bilder rensas och läggas in i mappar. Känns som att detta kommer ta hela sommaren men nångång måste man ju börja!
cajsa tapper - fotoblogg

Ser otroligt mysigt ut!! Jag är precis som du när vi är och fiskar, fotar, äter och myser hellre haha :) har aldrig fått fisk på åtta år så jag antar att jag inte är menad för det ;)

2012-06-11 / 21:01:21
http://lovelycajsa.blogg.se/
cajsa tapper - fotoblogg

sv: Underbaraste goaste Lovisa, gud vad du är underbar!!! <3

2012-06-11 / 21:45:27
http://lovelycajsa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: